Spilleregler for Hjerteforeningens Jubilæumslotteri 2020

Spilleperioden i Hjerteforeningens Jubilæumslotteri er den 8. september til den 7. oktober 2020, og overskuddet fra lotteriet går til Hjerteforeningens livsvigtige arbejde med forskning, forebyggelse og patientstøtte. Samlet præmiesum er 380.154 kr. Alle gevinster er skattefrie, og der trækkes kun lod blandt solgte lodder. Der er fremstillet 14.121 lodsedler med i alt 3.236.300 lodnumre. Deltagelse i lotteriet sker ved indbetaling af det ønskede spillebeløb online på hjerteforeningen.dk/lodder eller ved PBS-betaling indenfor ovennævnte spilleperiode. Betalinger og overførsler mindre end 100 kr., overskydende beløb større end købsværdien på højeste antal lodder på lodsedlen og indbetalinger via andre end førnævnte betalingskanaler betragtes som gaver til Hjerteforeningen. Indbetalinger til Jubilæumslotteriet 2020 uden for spilleperioden anses som køb af lodder til det næste mulige Hjertelotteri. Lodtrækningen foretages af Notarius Publicus den 15. oktober 2020.

Alle vindere får direkte besked, og de vindende lodnumre offentliggøres desuden på hjertelotteriet.dk den 22. oktober 2020. Sidste frist for gevinstudlevering af uafhentede gevinster er den 22. april 2021 kl. 12:00 hos Hjerteforeningen, Vognmagergade 7, 3. sal, 1120 Kbh. K. Det reviderede regnskab er tilgængeligt fra den 7. april 2021 på hjerteforeningen.dk. Tilladelse til lotteriet er givet af Spillemyndigheden 6. august 2020. Lotteriet er landsdækkende. ?Når du?spiller med i lotteriet, siger du samtidig “ja tak” til at modtage?andre?tilbud fra Hjerteforeningen på e-mail og telefon. Du kan til enhver tid afmelde dig disse services igen.