Spilleregler for Hjerteforeningens Efterårslotteri

Spilleperioden i Hjerteforeningens Efterårslotteri er den 8. oktober til den 7. november 2021, og overskuddet fra lotteriet går til Hjerteforeningens livsvigtige arbejde med forskning, forebyggelse og patientstøtte. Samlet præmiesum er 330.682 kr. Alle gevinster er skattefrie, og der trækkes kun lod blandt solgte lodder. Der er fremstillet 48.200 lodsedler med i alt 10.160.000 lodnumre. Deltagelse i lotteriet sker ved indbetaling af det ønskede spillebeløb ved hjælp af det til Efterårslotteriet 2021 hørende girokort, online på hjerteforeningen.dk/lodder eller ved PBS-betaling indenfor ovennævnte spilleperiode. Betalinger og overførsler mindre end 100 kr., overskydende beløb større end købsværdien på højeste antal lodder på lodsedlen og indbetalinger via andre end førnævnte betalingskanaler betragtes som gaver til Hjerteforeningen. Indbetalinger til Efterårslotteriet 2021 uden for spilleperioden anses som køb af lodder til det næste mulige Hjertelotteri. Lodtrækningen foretages af Notarius Publicus den 25. november 2021.

Alle vindere får direkte besked, og de vindende lodnumre offentliggøres desuden på hjertelotteriet.dk den 1. december 2021. Sidste frist for gevinstudlevering af uafhentede gevinster er den 01. juni 2022 kl. 12:00 hos Hjerteforeningen, Vognmagergade 7, 3. sal, 1120 Kbh. K. Det reviderede regnskab er tilgængeligt fra den 7. maj 2022 på hjerteforeningen.dk. Tilladelse til lotteriet er givet af Spillemyndigheden 8. september 2021. Lotteriet er landsdækkende. ?Når du?spiller med i lotteriet, siger du samtidig “ja tak” til at modtage?andre?tilbud fra Hjerteforeningen på e-mail og telefon. Du kan til enhver tid afmelde dig disse services igen.