Vind skønne præmier og støt hjertesagen

Hjertelotteriet holder sommerpause indtil den 8. august 2022. Herefter starter vi op igen med Sensommerlotteriet – og du kan allerede nu sikre dig lodder i lotteriet ved at tilmelde dig automatisk spil via Betalingsservice. Når du spiller via Betalingsservice, får du ovenikøbet 50 % ekstra lodder og øger dermed dine vinderchancer markant.

Sådan gør du

Du kan nemt tilmelde dig spil i lotteriet via Betalingsservice her på hjemmesiden. Du skal bare trykke på knappen herunder, vælge de lotterier, du vil deltage i og det antal lodder, du vil spille med på. Så kan det blive dig, der vinder i den næste lodtrækning i Hjertelotteriet.

Bestil dine lodder allerede nu

Spil med og gør en forskel for danske hjerter

Når du spiller med i Hjertelotteriet, støtter du Hjerteforeningens livsvigtige arbejde. Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til hjerteforskning, forebyggende arbejde samt støtte og rådgivning til hjertepatienter og pårørende i hele landet. Hver en krone tæller i kampen mod hjertesygdom.

Du kan læse mere om, hvad dine støttekroner går til her: https://hjerteforeningen.dk/hvad-gaar-stoetten-til

Vi ønsker dig en rigtig god sommer.