30 lodnumre til Fødselsdagslotteriet 2023

Her kan du se dine lodnumre. Når du køber lodder i Hjertelotteriet, accepterer du samtidig spillereglerne. Du vil kort efter modtage en e-mail med kvittering for købet, og efter spilleperiodens udløb sender vi også dine lodnumre til dig med posten.

200 KR.

Lodnumre

Fejl ved hentning af lodnumre fra webservice. Genindlæs venligst siden.

Spilleregler for Hjertelotteriet

Spilleperioden i Hjerteforeningens Hjertelotteri er den 8. marts til den 8. april 2024, og overskuddet fra lotteriet går til Hjerteforeningens livsvigtige arbejde med forskning, forebyggelse og patientstøtte. Samlet præmiesum er 257.250 kr. Alle gevinster er skattefrie, og der trækkes kun lod blandt solgte lodder. Der er fremstillet 14.050 lodsedler med i alt 3.215.000 lodnumre. Deltagelse i lotteriet sker ved indbetaling af det ønskede spillebeløb ved hjælp af det til Fødselsdagslotteriet 2024 hørende girokort, online på hjerteforeningen.dk/lodder eller ved BS-betaling indenfor ovennævnte spilleperiode. Betalinger og overførsler mindre end 100 kr., overskydende beløb større end købsværdien på højeste antal lodder på lodsedlen og indbetalinger via andre end førnævnte betalingskanaler betragtes som gaver til Hjerteforeningen. Indbetalinger til Hjertelotteriet 2024 uden for spilleperioden anses som køb af lodder til det næste mulige Hjertelotteri. Lodtrækningen foretages af Notarius Publicus den 19. april 2024.

Alle vindere får direkte besked, og de vindende lodnumre offentliggøres desuden på hjertelotteriet.dk den 30. april 2024. Sidste frist for gevinstudlevering af uafhentede gevinster er den 22. oktober 2024 kl. 12:00 hos Hjerteforeningen, Vognmagergade 7, 3. sal, 1120 Kbh. K. Det reviderede regnskab er tilgængeligt fra den 23. september 2024 på hjerteforeningen.dk. Tilladelse til lotteriet er givet af Spillemyndigheden den 22. januar 2024. Lotteriet er landsdækkende. Når du spiller med i lotteriet, siger du samtidig “ja tak” til at modtage andre tilbud fra Hjerteforeningen på e-mail og telefon. Du kan til enhver tid afmelde dig disse services igen.